XIA (준수) – Midnight show (Feat. Cheetah치타)  中韓歌詞

翻譯來自 百度XIA俊秀吧 

 

Slow, Midnight show,
慢下來 午夜秀
Baby 속삭여줘
寶貝跟我說說悄悄話
널 보는 나는 It’s so hot
看著你的我如此火熱
날 보는 너는 So cool down
看著我的你如此冷漠
You are my special girl forever
你永遠是我最特別的女孩
나의 마음이 네게 들켜 버릴까
我的心難道被你發現了嗎 
Oh my god
天啊
아무렇지 않은 듯 I feel so good
好像什麼事都沒發生 我感覺很好
You, you, you My all
你  你 你是我的一切
너의 까만 눈은 Black hole
你的眼睛猶如黑洞
나도 모르게 빨려 들어 Say
我也不知不覺被吞噬 唸叨著
You, you, you My mine
你 你 你是我的
헤어날 수 없는 Soul
我無法擺脫的靈魂
이 순간 우리의 Top Secret
這瞬間我們的頂級秘密
나 이렇게 Up down slow up down
我像這樣  Up down slow up down
내 마음이 Up down slow up down
我的心裡  Up down slow up down
I’m so high
我興奮難以
자꾸, 떨려 아주 미치겠어
總是顫抖 簡直快要瘋了
너 그렇게 Up down slow up down
你是那樣的 Up down slow up down
U wanna Up down slow up down

Oh 느껴 Crazy,
Oh 不可控的瘋狂
so bad Now and forever
You and I, I’m so high baby

내가 리드하는 Midnight show
你領導的 午夜秀
너의 속삭임은 BGM
你的纏綿細語串成背景音樂
여기 아무 없는 우주
這裡是空無人煙的宇宙
Feel so good Yeah

You, you, you my all

너의 까만 눈은 Black hole
你的眼睛猶如黑洞
나도 모르게 빨려 들어 Say
我也不知不覺被吞噬 唸叨著
You, you, you My mine

헤어날 수 없는 Soul
我無法擺脫的靈魂
이 순간 우리의 Top secret
這瞬間我們的 Top secret
나 이렇게 Up down slow up down
我像這樣 Up down slow up down
내 마음이 Up down slow up down
我的心 Up down slow up down
I’m so high 자꾸,
我興奮難以

떨려 아주 미치겠어
簡直快要瘋了
너 그렇게 Up down slow up down
你是那樣的
U wanna Up down slow up down

Oh 느껴 Crazy, so bad Now and forever
噢 不可控的瘋狂
널 원해서 난 네게 다가가고 있어
想得到所已向你靠近
넌 그래서 니 맘을 열어주고 있어
因為那樣你會像我打開心門
이 순간 분위기 모든 느낌 간직해
珍藏這瞬間的氣氛全部感覺
눈을 감고 Fantasy 속 You and i
閉上眼睛感受彼此的心 你和我
Up down slow up down

네 앞에 서면 힘이 풀려버려
俗果站在你面前的力量全部消散
Knockdown 그런 몸짓과 웃음
功虧一簣 那樣的動作和笑容
어쩜 그래 나 또 넘어가
怎麼會 我又停止呼吸
이번에도 난 어쩔 수 없다고
這次真的沒辦法
못 이기는 척 몸과 마음 하나 된 듯
假裝贏不過 好像身體心靈成為一體
Up tempo 나쁘지 않은
向上的律動也不壞
느낌 어때 뭐 네 눈빛 날 부르듯
這感覺怎麼樣 你的眼神像是在呼喚我
‘야’해 그래도 나중을 위해선
"喂"即使這樣了以後
Slow down baby slow down

나 이렇게 Up down slow up down
我像這樣 Up down slow up down
내 마음이 Up down slow up down
我的心裡 Up down slow up down
Im so high 자꾸, 떨려 Crazy,
我如此興奮 總是不由的瘋狂顫抖
I wanna stay in your heart

Only one I love, Baby oh my love

Oh 느껴 Crazy, so bad Now and forever
噢 不可控的感覺 so bad Now and forever

arrow
arrow
    文章標籤
    XIA Junsu 치타 Cheetah
    全站熱搜

    Oops_Lynnn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()